10 dagen met de brommer door Laos - Reisverslag uit Pakxe, Laos van yves en katrijn - WaarBenJij.nu 10 dagen met de brommer door Laos - Reisverslag uit Pakxe, Laos van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

10 dagen met de brommer door Laos

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

14 Maart 2012 | Laos, Pakxe

Beste lezers,

Gedurende onze laatste 2 weken van Laos hebben we waarschijnlijk 1 van onze mooiste weken meegemaakt.

We hebben voor 2 weken een brommer gehuurd en daarmee door gans zuid-Laos gecruisd. De avonturen, de mensen en de plaatsen die we daardoor zijn tegengekomen zijn te gek voor woorden.

We zijn in de keinste boeregatten van Laos geweest, bij een lokaal koffie boereke gaan slapen en gaan helpen, het echte Laos kunnen beleven en dat was zeker en vast de beste tijd in Zuid-Oost-Azie.

We zijn ook een zalig Vlaams koppel tegengekomen die een brommer hadden met een zijspan. We zijn daarmee naar een lokaal doprsfeest geweest, ter gelegenheid van de nieuwe tempel. Daar kon je op de straat lokaal gaan gokken voor max 50.000 kip.
Katrijn heeft effe alles op een dikke vette pad gezet en dan ook dik gewonnen!!!!

Laos, tot de volgende keer want hier ist echt de MAX!!!!!