Singapore, de stad der steden - Reisverslag uit Singapore, Singapore van yves en katrijn - WaarBenJij.nu Singapore, de stad der steden - Reisverslag uit Singapore, Singapore van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

Singapore, de stad der steden

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

26 November 2011 | Singapore, Singapore

WWWAAAAAAAUUUUWWW

Singapoe is echt een zotte stad. Iedereen loo[t daar braaf in de rij, geen geduw en getrek, alles super proper, niemand smijt iets op de grond, iedereen houdt zich aan de regels, ...
Wat een discipline(de boetes zijn dan ook geen lachertje).

We hadden ons gevestigd in hostel Ali's Nest in Little india. Blijkbaar kwam het indisch nieuwjaar er aan, dus iedereen was daar zijn inkopen aan het doen. Groppig.

Singapore is eigenlijk 1 grote stad en die stad bestaat uit duizend en 1 shopping centers. Niet normaal!
En daarenboven zijn al die shopping centers onder de grond met elkaar verbonden met roltrappen etc... Ge hebt zelfs een shopping center me ne rollercoaster in...

Wij hebben enkele dagen de stad verkent, maar het is daar, voor ons, echt super duur, dus de activiteiten bleven beperkt tot rondwandelen en eten... jamie