BALI Zon Zee Strand - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van yves en katrijn - WaarBenJij.nu BALI Zon Zee Strand - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

BALI Zon Zee Strand

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

14 Januari 2012 | Indonesië, Padangbai

Jaja, beste lezers.

Terwijl het grauwe weer in Belgie de dagen vult hebben wij de volledige maand november aan het strand gelegen en genoten van de Zuid-oost-Azische stranden, zon en zee.

We zijn begonnen met een weekje in Padangbai in Bali. Om daar te geraken hebben we ongeveer 20 uur in de bus gezeten om van Java naar Bali te geraken. En dan zijn we nog eens tegen gehouden door de politie in een taxi. Hij was blijkbaar geen officiele taxi chauffeur en kon dus nog eens een mooie boeite betalen. Maar dan mocht hij wel weer verder taxi spelen.

We hadden een super leuk bungaloke gevonden aan het strand voor 9 euro per nacht met ontbijt!

De dag bestond vooral uit aant strand liggen, snorkelen, eten en niks doen.
Heerlijk!
Padangbai staat ook bekend voor zijn heerlijk verse vis. Dus dat was dagelijkse kost.

Een van de avonden daar hebben we ons in de cocktaisl gegooid met een bepaalde lokale drank. Smaakt naar verbrande autobanden, enkel te drinken met veel fruitsap maar vooral goedkoop.
De dag erna hebben we allemaal de grootste kater ooit gehad. We hadde eigenlijk helemaal ni zo veel gedronken. Maar de naam van het drankje ARAK ATAK zegt mss wel voldoende... :-)

• 14 Januari 2012 - 09:12

Dirk:

Ik ben een Vlaming en ik woon hier al 29 jaar. PAS OP met Arak! Drink het niet! Vorig jaar vier toeristen dood en drie voorgoed blind geworden omdat er anti-vriesmiddel in zat!
    Lees mijn tips over Bali (gratis) : google even "De ultieme gids voor Bali" en google ook "de ultieme gids voor Bali - deel 2"
    Verder nog goeie reis gewenst !

• 14 Januari 2012 - 09:22

Broer:

Leuk om weer een update te lezen. Ondertussen maken wij ons klaar om ook te vertrekken ... :-)

• 14 Januari 2012 - 09:35

Yves En Katrijn :

Ok, das grappig. We kunnen nog zien en leven nog, dus twas goe voor ene keer! :-)

• 17 Januari 2012 - 11:00

Diedeke:

Yves schiet es op, we zijn ook benieuwd wat jullie van Laos vinden;)
    Ard-Jan ligt nu trouwens met koorts op bed, naweeën van de Arak?!;)
    Geniet van jullie laatste maanden vrienden, liefs