Plots effe in Ice Age beland - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van yves en katrijn - WaarBenJij.nu Plots effe in Ice Age beland - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

Plots effe in Ice Age beland

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

22 Februari 2012 | Vietnam, Hanoi

Met het nieuwe jaar in de benen namen we wederom afschijd van onze Nederlandse vrienden. Ze vertrokken reeds naar Laos, wij gingen eerst nog naar Sappa!

Sappa is zowat het juweeltje van het Noorden van Vietnam met prachtige rijstvelden op de heuvels, afgezonderde stammen in de bossen etc.

Jammer genoeg kwamen we daar aan op een slecht moment met veel regen, ijskoud en mist mist en nog eens mist.
Zelfs in de kamer was het wolkjes blazen want verwarming kennen ze er niet. We hadden wel ne open haard, maar balle Gerard, da hielp geen knijt!

En daarenboven waren wij vooral voorzien op het zonnetje, dus hebben we dan ook ALLES moeten aandoen wa we bijhadden tegen de kou. ALLES

We hebben dus niet veel van Sappa gezien, maar het gaf wel een indruk hoe de regio is.

Klaar voor warmere gebieden dus op naar LAOS!!! (Via volledig overstroomde rivieren en wegens dankzij de vele regen)

• 25 Februari 2012 - 15:49

Totte:

haha, da varken lijkt sprekend op u... Nog 7 dagen compadre :)