De ''DELUXE CRUSE'' in Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van yves en katrijn - WaarBenJij.nu De ''DELUXE CRUSE'' in Halong bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

De ''DELUXE CRUSE'' in Halong bay

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

17 Februari 2012 | Vietnam, Hanoi

Jaja, beste vrienden,

We zijn er weer in geslaagd:-) Nadat we goed in Hanoi, de hoofdstad waren aangekomen hebben we ons meteen een 3daagse cruise geboekt in Halong-Bay! Na lang zagen en onderhamdelen hebben we kunnen instappen op een 3daagse Deluxe-cruise!!!

De opties waren: Backpakker style, Normal, Luxe of Deluxe Cruse. Na lang onderhandelen en wat telefoontjes zijn we er in geslaagd om voor de DELUXE cruise te gaan, en dat voor een 91 euro de man, all in!!! Op onze boot van 20 personen zaten enkel wat rijkere mensen, en dan wij, 4 rugzakkers. Hilarisch! Die ander hadden blijkbaar wel een pakske meer betaald, maarja da hebben we dan maar ni gezegd, hehe.

Halong Bai Was gewoonweg FANTASTISCH! Echt waar PRACHTIG. De omgeving is zoooooooo onrealistisch, niet te doen. Uiteraard extra leuk met al het overheerlijke eten en de prachtige kajuit waar we inlaggen. Gelukkig kwamen we super goed overeen met de andere toeristen en hebben we tot laat in de nacht karaoke liggen zingen dat de ruiten er van trilden. De boten die in de buurt lagen waren dan ook aan het roepen: SHUT THE FUCK UP!!!!

Na deze prachtige 3daagse zijn we nieuwjaar gaan vieren in het volledig overbevolkte Hanoi. Er was een mega grote DJ-toren opgebouwd door Heineken, dikke feest, tienduizenden mensen en een groot aftelscherm. Vreemd genoeg was om 00.05u alles gedaan en ging iedereen naar huis. Om 00.10u stonden we alleen op het plein:-)
Daarna nog naar een danscafeeke gegaan, maar ook dat werd om 02.00u door de ploitie gesloten, en daar konde maar beter ni moeilijk over doen:-)

Nogmaals, Gelukkig Nieuwjaar dus iedereen!!!

• 19 Februari 2012 - 07:02

Boons: