Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van yves en katrijn - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a happy new year!!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van yves en katrijn - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a happy new year!!!

Door: Yves en Katrijn

Blijf op de hoogte en volg yves en katrijn

23 December 2011 | Indonesië, Jogjakarta

Beste trouwe bloglezers!

Wij zijn ondertussen bijna 300 dagen op reis en we zijn het nog steeds niet beu, integendeel!

Maar, jammer genoeg kunnen we dit jaar de kerst periode niet samen vieren.

Daarom wensen we iedereen een warme kerst, met hopelijk bergen cadeautjes, en een gelukkig, gezond en fijn 2012 toe!

We hebben via de post in Indonesie veeeeeeeel kaartjes naar het thuisfront gestuuurd, maar we vrezen er voor dat ze niet zullen aankomen. De lokale postbediende moest ons voor 40 euro postzegels verkopen voor op de kaartjes en ging die er zelf opplakken. Waarschijnlijk zag hij die 40 euro als een mooi eindejaars cadeau en heeft hij de kaartjes als wc-papier gebruikt. :-)

Wij gaan kerst vieren in Hue, Vietnam. (We zitten ondertussen reeds een week in Vietnam. We staan wat achter met de blog, dus we zullen dat eens snel bijwerken) En de Hollanders van in Indonesie komen ons vergezellen dus het zal super leuk worden.

Geniet er van iedereen en tot binnekort!!!

xxx
Katrijn en Yves

• 24 December 2011 - 13:23

Nicole En Luc:

Hallo, wereldreizigers,

Wel bedankt dat wij jullie avontuurlijke reis mogen volgen. Spannend. Wij wensen jullie ook hele fijne kerstdagen toe en een heel goed eindejaar. Moge het nieuwe jaar jullie voorspoed, geluk en gezondheid brengen en natuurlijk nog heeeeeel veeeeeel centen om te reizen.

Schol !!!!!

Luc en Nicole

• 24 December 2011 - 14:18

Eline :

Hej Katrijn en Yves

Voor jullie ook een zalig kerstfeest en een heel gelukkig nieuwjaar! Het zal vanavond met minder volk zijn, maar dat wilt zeggen meer pannekoeken voor ons :)!

Jullie reisverslagen zijn super om te volgen! Geniet nog van jullie laatste weken!

Groetjes

• 25 December 2011 - 12:58

Broer:

Prettige feestdagen voor jullie ook!

PS: zusje, ik zal je missen tijdens de pyamafuif op 1 januari ;-)

• 28 December 2011 - 10:49

Greta Jacobs:

Ik wens jullie leuke en spannende feestdagen toe. Ik heb met veel plezier jullie reisverhalen gevolgd en de toffe en prachtige foto's met gretige ogen bekeken. Het moet een geweldige ervaring zijn om dit te kunnen meemaken. Top !
    Geniet nog van de resterende maanden.
    Kerst- en nieuwjaarsgroetjes
    Greta

• 04 Januari 2012 - 11:46

Totte:

Tot op heden nog steeds geen kaartjes aangekregen :) ... dieje mens in indonesie sjakamaka zal de gelukkigste mens op aarde zijn met zijn 40 euro en 10000 kaartjes op zak ;) :) ...
    Ondertussen vietnam lees ik juist? FEEST :) ...

Seg vraagske: ik heb je oude mail nog eens opgevist waarin alle vluchten staan die je al op voorhand had gepland. Hierin staat dat jullie op 20 januari al een vlucht van bangkok terug richting brussel gaan nemen?! Gingen jullie niet tot 2 maart ginderachter blijven? :)

In ieder geval tot snel! de Snowplague nadert :)

xxx

• 10 Januari 2012 - 11:23

Joke:

WAT EEN MOOIE KERSTKAART !!